elsasmammamuu

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Elin - 12 mars 2014 19:14

Mini E väckte mig innan 2 inatt av att hon hade kräkt ner hela sig och sin säng... Sen bajsade hon ner halva sig på det... Så tidigt på morronen och byta rent i två sängar och ställa lillan i duschen va inte det roligaste... Och skruttan grät massor :(
Vid halv 5 lyckades vi somna om och fick sova i 3 timmar till. Så dagen idag har varit lite halvlullig!

Inge mer kräks iaf så det är vi glada för!

Men jag vet inte riktigt vad jag har för känslor...

Orolig för att mini E ska bli jättedålig.

Ledsen av flera anledningar..

Besviken...

Ont i magen.

Trött.

Stressad.

Rädd..

Jaa, känns som att jag har 1000 olika känslor men jag kan inte sätta fingret på alla!

Skitjobbigt äre och jag vill bara gömma mig nånstans!


Skulle behöva städa som inte blev gjort under dagen.. Men samtidigt så har jag en engelska-uppgift som måste göras. Men jag vill mysa ner mig till Greys anatomy och sticka lite! 


Jag vill bli liten igen! När man inte hade allt låg på sina egna axlar...


Jag behöver gråta!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards